Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Akcje lojalnościowe w sklepach: nowy gang w Biedronce, Disney w Lidlu

(screen Youtube.com/Biedronka)

Biedronka i Lidl ogłosiły start swoich akcji lojalnościowych, w których klienci będą mogli wymieniać zebrane w sklepach punkty na pluszowe zabawki. Biedronka stworzyła nową serię przytulanek, Lidl zdecydował się na współpracę z marką Disney.

W ramach kolekcji oferowanej przez Lidl klienci mogą otrzymać postaci z m.in. takich bajek, jak "Kraina Lodu" i "Król Lew". Start akcji "Warzywa i owoce mają supermoce!" został zaplanowany na 30 sierpnia i potrwa do 16 października lub do wyczerpania zapasów.

Promocja należącej do Jeronimo Martins sieci Biedronka rozpocznie się 26 sierpnia - będzie to czwarta już odsłona gangu po "Świeżakach", "Fajniakach" i "Słodziakach". Nieznana jest oficjalna nazwa akcji, ale na początku lipca firma wykupiła domenę Gangswojakow.pl. W sieci pojawił się 15-sekundowy spot reklamowy, który ujawnia datę premiery "nowego gangu". Za kreację reklam odpowiada Duda Polska, za zakup mediów - Wavemaker. 

(KAP, 24.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.