Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 30, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wpływy Apple ze sprzedaży iPhone'ów wyższe o połowę w drugim kwartale

Przychody Apple od początku kwietnia do końca czerwca wyniosły 81,41 mld dol.

Przychody Apple ze sprzedaży iPhone'ów w drugim kwartale 2021 roku wzrosły o prawie 50 proc. Dobre wyniki finansowe odnotował także Microsoft.

Ogólne przychody Apple za okres pomiędzy początkiem kwietnia a końcem czerwca były wyższe o 36 proc. niż w analogicznym okresie ubiegłego roku i wyniosły 81,41 mld dol. Przychody w każdej z linii produktowych były wyższe niż przed rokiem, przewyższając oczekiwania analityków. Wpływy ze sprzedaży iPhone'ów okazały się wyższe o 49,8 proc. i wyniosły 39,57 mld dol.

Przychody z usług wyniosły 17,48 mld  i były o 33 proc. wyższe niż przed rokiem. Ze sprzedaży Maców - wyższe o 16 proc. niż rok wcześniej i wyniosły 8,24 mld dol. Ze sprzedaży iPadów spółka uzyskała przychody w wysokości 7,37 mld dol., co stanowi wzrost o 12 proc. rok do roku. Przychody z innych produktów wyniosły 8,76 mld dol. i były wyższe o 40 proc. niż przed rokiem. 

Firma osiągnęła trzymiesięczny zysk netto na poziomie 21,7 mld dol., podczas gdy rok temu wyniósł on w analogicznym okresie, przypadającym na start pandemii, 11,2 mld dol.

Również Microsoft miał przychody większe niż w ubiegłym roku, wzrosły one o 21 proc., do 46,2 mld dol. Spółka osiągnęła zysk netto w wysokości 16,5 mld USD. Był on wyższy o 47 proc. niż rok temu.

(MAC, 30.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.