Kolporter i Onimedia znakują kioski z prasą erotyczną
Kolporter SA i wydawnictwo Onimedia (właściciel marki Digital Red wydający tytuły erotyczne) rozpoczynają akcję znakowania kiosków naklejkami informującymi, że nieletnim nie sprzedaje się magazynów erotycznych.
Kolporter do aktualnego wydania ”Naszego Kolportera” (bezpłatny miesięcznik dla kontrahentów, nakład ok. 34 tys. egz.) dołączył specjalną naklejkę, która komunikuje, że w oznakowanym nią punkcie sprzedaży młodzież nie ma możliwości zakupu czasopism erotycznych. – Jednocześnie podkreślamy, że nasze zaangażowanie nie jest formą powrotu do cenzury i narzucania dorosłym klientom określonych zachowań. Jest jedynie krokiem zmierzającym do pogodzenia praw wydawców prowadzących legalną działalność gospodarczą z troską o wychowanie młodego pokolenia – mówi Ewa Szyszkowska, menedżer ds. dystrybucji Onimedia.(KRZ, 02.11.2006)










