Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Awans w agencji Dziadek do orzechów

Grzegorz Kłusek pracował w Brandbay.pl, Click Community i Opus B (fot. materiały prasowe)

Grzegorz Kłusek, new business manager w agencji Dziadek do orzechów, awansował na stanowisko head of new business.

Kłusek odpowiada za kontakty z nowymi klientami agencji, budowanie relacji, a także koordynację pracy zespołu w projektach przetargowych. Kłusek z Dziadkiem do orzechów jest związany od maja 2020 roku, wcześniej pracował w agencjach: Brandbay.pl, Click Community oraz Opus B. Pracował m.in. dla takich marek, jak: Kompania Piwowarska, KFC, Avon, Hochland, Nestlé, Finuu, Kruk, Biofarm, Canon.

Do zespołu Dziadka do orzechów dołączyła Adriana Depta, która objęła stanowisko  junior art director. Poprzednio związana była z agencjami 1000ides, MDI, Green cat.

(AMS, 22.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.