Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 13, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lody Lukasa Podolskiego debiutują w polskim Lidlu

Lody Ice Cream United będą dostępne we wszystkich sklepach sieci Lidl (fot. materiały prasowe)

Lody Lukasa Podolskiego zadebiutowały w Polsce. Nowy piłkarz Górnika Zabrze i były napastnik reprezentacji Niemiec zdecydował się na ich premierę w naszym kraju tuż po podpisaniu kontraktu ze śląskim zespołem.

Lody Ice Cream United są dostępne od 12 lipca w sieci sklepów Lidl na terenie całej Polski. Piłkarz sprzedaje je pod tą samą marką w Niemczech już od kilku lat.

Na początku lipca Lukas Podolski podpisał roczny kontrakt z Górnikiem Zabrze, aby zakończyć karierę w klubie, któremu kibicował od dziecka. W polskiej lidze jeszcze nigdy nie występował tak utytułowany zawodnik. Podolski ma na koncie mistrzostwo świata, jest dwukrotnym zdobywcą brązowego medalu na MŚ, może się też pochwalić srebrnym medalem Euro 2008.

Podolski to jednak również gigantyczny potencjał marketingowy zarówno dla Górnika Zabrze, jak i całej Ekstraklasy. Grzegorz Kita ze Sport Management w rozmowie z "Press" stwierdza, że niektórzy piłkarze to swoiste konglomeraty marketingowo-biznesowe. - Jestem pewien, że Podolski będzie miał znaczny wpływ na Górnika Zabrze. To nie tylko transfer zawodniczy, nazwałbym to raczej partnerstwem strategicznym dwóch poważnych marek - wyjaśnia specjalista od marketingu sportowego.

W opinii Kity Podolski może mieć wpływ nie tylko na liczbę sprzedanych biletów na mecze czy też koszulek, ale nawet na turystykę całego miasta. Podolski posiada ponad 16 mln obserwujących we wszystkich mediach społecznościowych i Kita uważa, że gdyby zaangażował się w promocję miasta, miałoby to wymierne skutki. - Może zarówno umiejętnie przedstawiać nowe inwestycje, jak też pokazywać, co robi w czasie wolnym, na przykład przepływa podziemną trasą wodną w Sztolni Królowa Luiza czy zwiedza podziemne poziomy Kopalni Guido - wymienia Kita.
Jego zdaniem Ekstraklasa też mogłaby dużo zyskać na obecności piłkarza, gdyby tylko stworzono działania, w których wspierałby jej promocję.

Produkująca lody Ice Cream United to tylko jedna z firm, w których ma udziały piłkarz. Lukas posiada też m.in. sieć kebabów w Niemczech. Niedawno ogłoszono, że będzie jednym z jurorów w niemieckiej wersji programu "Mam talent".

(KAP, 13.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.