Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 06, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" na czele programów informacyjnych w pierwszym półroczu

"Fakty", których jednym z prowadzących jest Piotr Kraśko, gromadziły więcej widzów niż "Wiadomości" (fot. Cezary Piwowarski/TVN)

W pierwszym półroczu 2021 roku "Fakty" miały najwyższą widownię wśród programów informacyjnych głównych telewizji. 

"Fakty" w TVN gromadziły w pierwszym półroczu średnio 2,48 mln widzów, czyli o 368 tys. mniej niż pierwszym półroczu 2020 roku. W TVP 1 "Wiadomości" śledziło 2,15 mln widzów (o 172 tys. mniej), a "Teleexpress" - 2,09 mln (o 91 tys. mniej). "Wydarzenia" do Polsatu przyciągały 1,52 mln widzów (o 347 tys. mniej), a "Panorama" do TVP 2 - 1,13 mln (o 42 tys. mniej).

Przy uwzględnieniu równoległej emisji w kanałach informacyjnych, "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS miały w pierwszym półroczu łącznie 2,76 mln widzów (o 416 tys. mniej), "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info - 2,71 mln (o 397 tys. mniej), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info - 2,64 mln (o 252 tys. mniej), "Wydarzenia" w Polsacie i Polsat News - 1,78 mln (o 370 tys. mniej), a "Panorama" w TVP 2 i TVP Info - 1,53 mln (o 235 tys. mniej).

Wśród kanałów informacyjnych TVN 24 uzyskał 4,78 proc. udziału w rynku (spadek z 5,16 proc. w pierwszym półroczu 2020 roku). Drugi był TVP Info z 3,7 proc. (spadek z 5,2 proc.), a trzeci Polsat News - 1,88 proc. (spadek z 1,92 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się: TVN 24 BiS - 0,39 proc. (spadek z 0,52 proc.), Polsat News 2 - 0,09 proc. (spadek z 0,1 proc.), TV Republika - 0,07 proc. (wzrost z 0,04 proc.), Superstacja - 0,03 proc. (spadek z 0,06 proc.), Biznes 24 - 0,01 proc. (nadaje od marca 2020 roku), a wPolsce.pl - 0,01 proc. (0,01 proc. przed rokiem). 

W grupie komercyjnej udział TVN 24 wynosił 3,05 proc. (spadek z 3,47 proc.), TVP Info - 1,61 proc. (spadek z 2,61 proc.), Polsat News - 1,54 proc. (spadek z 1,68 proc.), TVN 24 BiS - 0,24 proc. (spadek z 0,46 proc.), Polsat News 2 - 0,04 proc. (spadek z 0,05 proc.), Superstacji - 0,02 proc. (spadek z 0,03 proc.), Biznes 24 - 0,01 proc., TV Republika - 0,01 proc. (0,01 proc. przed rokiem). Wynik wPolsce.pl był poniżej 0,01 proc. 

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 06.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.