Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 30, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Płyta Ekipy zwróciła się jeszcze przed premierą

(screen Youtube.com/Ekipa)

2,2 mln zł brutto przyniosła Ekipie sprzedaż jej płyty w preoderze, czyli z zamówień składanych jeszcze przed oficjalną premierą.

Grupa youtuberów z Krakowa, których liderem jest Friz, wstępnie szacowała budżet płyty na 1 mln zł. Został on już przekroczony o 50 proc., ale i tak koszty zwróciły się jeszcze przed premierą (26 czerwca).

Spółka Ekipa Holding SA podała, że dotychczasowy przychód ze sprzedaży wersji fizycznej płyty "EKIPA – SEZON 3" wyniósł 1,4 mln zł. Emisja teledysków na YouTube przyniosła już 352 tys. zł (stan na maj 2021), a na Spotify - 161 tys. zł. Dodatkowo 265 tys. zł wpłynęło od sponsorów.

Jak dotychczas najwięcej wyświetleń na YouTube (66,9 mln) miał kawałek "3KIPA" nagrany na Zanzibarze i w Dubaju. Na wakacje planowane są trzy kolejne teledyski - jeden w wersji animowanej.

Płyta youtuberów z Krakowa jest sprzedawana w kilku wersjach - najdroższa (z wejściówką na koncert) kosztuje 420 zł.

Fenomen Friza i Ekipy, wybierających się na giełdę, analizujemy w lipcowo-sierpniowym numerze magazynu "Press".

(GK, 30.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.