Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Wielgo prezesem zarządu Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy

Robert Wielgo z IAB Polska został prezesem zarządu Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy (fot. materiały prasowe)

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrał zarząd, radę nadzorczą oraz Komisję Etyki Reklamy na lata 2021-2023. Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, został powołany na prezesa zarządu.

"Wśród priorytetów na najbliższe lata na pewno trzeba podkreślić dalsze wzmacnianie i promowanie idei samoregulacji, zarówno poprzez zwiększanie obecności Rady Reklamy w mediach, aktywność w ośrodkach opiniotwórczych i decyzyjnych, jak i konsekwentne wzbogacanie bazy członkowskiej o nowe podmioty i całe obszary rynku" - mówi Robert Wielgo.

W skład nowego zarządu na kadencję 2021-2023 weszli ponadto: Małgorzata Węgierek z Havas Media Group, Marcin Idzik z TVN Discovery, Bartłomiej Morzycki z Browarów Polskich, Agnieszka Kępińska-Sadowska z Mondelez i Łukasz Kowalski z MSL.

W skład rady nadzorczej wchodzą: Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, Małgorzata Wadzińska, global government relations & public policy, Central Europe and EU policies w Procter & Gamble, Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektorka ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej, Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska.

(AMS, 29.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.