Wycieczki w promocji marki Siódme niebo
Pod hasłem "Siedem smaków lata, siedem cudów świata" rusza promocja konsumencka marki Siódme niebo firmy Sokpol.
Konsumenci, którzy kupią dwa opakowania soku tej marki i prześlą symbole owoców wycięte z opakowań produktów pod wskazanym adresem, mogą wylosować jedną z 49 wycieczek (m.in. do Brazylii, Egiptu, Portugalii, Hiszpanii, Grecji i Włoch). Wśród biorących udział w promocji zostanie rozlosowanych także 300 biletów lotniczych do dowolnego miejsca w Europie. Akcja, która będzie trwała do końca roku, jest wspierana materiałami POS (plakaty, wobblery, specjalne kieszenie z ulotkami, owijki paletowe) w miejscach sprzedaży. W punktach handlowych hostessy w strojach stewardes będą zachęcać do zakupu napojów Sokpolu. Promocja wspierana jest reklamą radiową (RMF, sieć Eska oraz rozgłośnie lokalne). Promocję wraz z działem marketingu Sokpolu przygotowały agencja Concept House i dom Effective Media.(MŁ, 31.10.2006)










