Dział: PRASA

Dodano: Październik 31, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Warsaw Point" wprowadził nowe działy i uprościł grafikę

Listopadowe wydanie miesięcznika "Warsaw Point" (Platforma Mediowa Point Group) ukazało się w zmienionym layoucie i z nowymi działami.

Magazyn został podzielony na cztery działy: rytm miasta (dział miejski), punkt widzenia (dział społeczny), kultura oraz styl życia. Uproszczono też grafikę, pozbywając się ozdobników. Pojawiły się pionowe, kolorowe belki wyróżniające poszczególne części magazynu. Niektóre teksty są ilustrowane rysunkami. Miesięcznik zwiększył objętość do 90 stron i będzie od tej pory klejony. Nie zmieniła się cena magazynu z gadżetem (7,90 zł), a bez gadżetu tak jak do tej pory gazeta jest bezpłatna. Nadal będzie rozprowadzane 5 tys. egz. w wersji płatnej i 15 tys. egz. w darmowej. Wydaniu towarzyszy kampania w radiu (Tok FM, Radio Kolor, Radio Jazz) oraz prasie (”Życie Warszawy”). Kreacją reklam i zakupem mediów wydawnictwo zajęło się we własnym zakresie.

(AW, 31.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.