"Warsaw Point" wprowadził nowe działy i uprościł grafikę
Listopadowe wydanie miesięcznika "Warsaw Point" (Platforma Mediowa Point Group) ukazało się w zmienionym layoucie i z nowymi działami.
Magazyn został podzielony na cztery działy: rytm miasta (dział miejski), punkt widzenia (dział społeczny), kultura oraz styl życia. Uproszczono też grafikę, pozbywając się ozdobników. Pojawiły się pionowe, kolorowe belki wyróżniające poszczególne części magazynu. Niektóre teksty są ilustrowane rysunkami. Miesięcznik zwiększył objętość do 90 stron i będzie od tej pory klejony. Nie zmieniła się cena magazynu z gadżetem (7,90 zł), a bez gadżetu tak jak do tej pory gazeta jest bezpłatna. Nadal będzie rozprowadzane 5 tys. egz. w wersji płatnej i 15 tys. egz. w darmowej. Wydaniu towarzyszy kampania w radiu (Tok FM, Radio Kolor, Radio Jazz) oraz prasie (”Życie Warszawy”). Kreacją reklam i zakupem mediów wydawnictwo zajęło się we własnym zakresie.(AW, 31.10.2006)










