Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogilvy dwukrotnie nominowana w Cannes

(screen YouTube.com/The Ad Show)

Ogilvy Polska i Lego Polska otrzymały nominację do nagrody podczas trwającego festiwalu Cannes Lions. Przyznano je za projekt "Zielone instrukcje".

Praca trafiła na short listę w kategorii Creative strategy, gdzie otrzymała nominację w podkategoriach Excellence in Creative Strategy (Products/Services) oraz Creative Strategy – Challenges & Breakthroughs (Corporate Purpose & Social Responsibility).
Rozstrzygnięcia poznamy dziś, podczas wieczornej gali.

Kampania jest spójna z globalną platformą Lego "Rebuild The World”, została jednak w wymyślona w Polsce, by odpowiadać wyzwaniom związanym z ochroną środowiska w naszym kraju. Wystartowała w czerwcu 2020 roku. Działania polegały na dodaniu do popularnych zestawów Lego "Zielonych instrukcji" pokazujących, jak zrobić z klocków ekologiczne zabawki, np. zmienić auta w hulajnogi, samoloty w pociągi elektryczne, a kopalnie w elektrownie wiatrowe.
W kampanię zaangażowali się celebryci, a podczas kolejnego lockdownu po świętach Bożego Narodzenia Lego opublikowało materiały dydaktyczne pomocne nauczycielom w prowadzeniu lekcji o zapobieganiu zmianom klimatycznym.
Lekcje dostępne były w formie materiałów PDF oraz wideo, które poprowadził Przemysław Staroń, nagrodzony w 2018 roku tytułem Nauczyciela Roku.

(AMS, 22.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.