Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Czerwiec 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Grupa Energetyczna mecenasem polskich filharmonii

Kampanii towarzyszą okolicznościowe spoty (fot. materiały prasowe)

PGE Polska Grupa Energetyczna prowadzi kampanię wizerunkową pod hasłem "Kulturalna Grupa Energetyczna", aby wesprzeć filharmonie pod swoim mecenatem.

Grupa PGE wspiera 13 filharmonii w całej Polsce, w tym Filharmonię Narodową w Warszawie. Wszystkie te placówki objęte mecenatem PGE przygotowały specjalne koncerty z okazji ich ponownego otwarcia.

PGE przygotowała  kampanie reklamową, która ma zachęcać Polaków do odwiedzania filharmonii i korzystania z ich oferty. Kampania reklamowa jest prowadzona na kanałach społecznościowych Grupy PGE, na YouTube, na platformach VOD oraz w kanale TVP Kultura w 45-sekundowego spotu, który przedstawia filharmoników i filharmonie z największych polskich miast. Dodatkowym wsparciem wizerunku są reklamy bannerowe w serwisach dopasowanych kontekstowo.

(AMS, 08.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.