Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 27, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W majowy weekend otwarcia do kin poszło więcej widzów niż w walentynki

Kina mogą działać od 21 maja (screen YouTube.com/Kino Helios Polska)

Według szacunków serwisu Boxoffice.pl w dniach 21-23 maja, czyli w pierwszy weekend otwarcia kin po przerwie spowodowanej trzecią falą pandemii koronawirusa, do polskich kin poszło 44 837 widzów.

W weekend majowy do kin poszło o ponad 7 tys. widzów więcej niż 12-14 lutego br. - w pierwszy weekend otwarcia kin po zimowym lockdownie.

W dniach 21-23 maja najczęściej wybieraną produkcją był film animowany dla dzieci "Co w duszy gra” (ponad 20 tys. sprzedanych biletów) oraz „Psy i koty 3: łapa w łapę” (8 tys.). Zestawienie Boxoffice.pl nie obejmuje przedpremier, dlatego rzeczywista widownia może być nawet trzykrotnie wyższa.

Kina studyjne były zamknięte od 20 marca br. (mogły działać od początku lutego br.), a multipleksy od listopada 2020 roku. W miniony weekend działalność wznowiło 50 kin sieci Helios (Agora SA) – był to jedyny multipleks, który się na to zdecydował.

– Pierwszy weekend pokazał, że widzowie bardzo czekali na otwarcie kin, nie mniej niż na otwarcie restauracji. Ponad 56 tys. widzów, którzy poszli do kin sieci Helios, jest bardzo dobrym wynikiem – ocenia Izabela Wierzbińska, specjalistka ds. PR w Best Film. 

28 maja otworzą się Multikino i Cinema 3D oraz Cinema City. Tego dnia będą miały premiery filmy "Cruella”, "Druga połowa” i "Krudowie 2: Nowa era”. Jak podaje Cinema City, wraz z pierwszymi seansami filmów w blokach reklamowych tej sieci zostaną wyemitowane spoty takich marek, jak: Bank BNP Paribas, Cinkciarz.pl, Wedel i Ziaja. "Wypełnienie bloków postępuje sukcesywnie wraz z potwierdzaniem dat kolejnych premier filmowych" – poinformowała w komunikacie Bianka Pawlewska, senior vice-president of advertising New Age Media, Cinema City Group.

W salach kinowych panuje reżim sanitarny 50 proc. dostępności miejsc.

(IKO, 27.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.