Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Maj 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gracenote poszerza zasięg metadanych o Polskę

Gracenote należy do Nielsena (fot. materiały prasowe)

Gracenote, firma należąca do Nielsena, rozszerza zasięg metadanych audio i wideo o Polskę.

Jak przekonuje Nielsen, metadane Gracenote pozwolą nadawcom i platformom streamingowym "podnieść jakość rozrywki oferowanej polskim widzom, zwiększając oglądalność popularnych programów lokalnych i globalnych".

Korzystając z globalnych danych dostarczanych przez Gracenote, polscy nadawcy będą mogli zaoferować przewodniki po programach i interfejsy użytkownika, które prezentują m.in. ramówki telewizyjne, opisy programów i zdjęcia do nich.

Gracenote tworzy standardy rozpoznawania audio i wideo dzięki bazie danych zawierającej opisy ponad 100 mln utworów, listy programów telewizyjnych dla ponad 85 krajów oraz statystyki obejmujące ponad 70 dyscyplin sportowych.

(KOZ, 26.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.