Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Arkadiusz Dobosz dyrektorem marketingu Intermarche

Arkadiusz Dobosz przez ostatnie półtora roku był trenerem w firmie szkoleniowej FranklinCovey (fot. matereiały prasowe)

Do sieci Intermarche (Grupa Muszkieterów) dołączył Arkadiusz Dobosz, który pełni funkcję dyrektora marketingu.

Dobosz pracował w Carlsberg Group, gdzie odpowiadał za takie marki, jak Okocim czy Kasztelan. Następnie jako marketing manager w V&S Luksusowa rozwijał kolejne brandy alkoholowe, m.in. Absolut, Luksusową, Pana Tadeusza czy Gin Lubuski. Najdłużej, bo przez blisko 12 lat, współpracował z firmą Pernod Ricard, gdzie kolejno pełnił funkcje marketing managera w kategorii wódek i whisky oraz brand & digital directora dla takich marek, jak: Ballantine's, Jameson, Absolut i Havana Club. Przez ostatnie półtora roku był trenerem w firmie szkoleniowej FranklinCovey.

Grupa Muszkieterów to sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu "dom i ogród” w Polsce. Zrzesza prawie 300 przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarche oraz supermarketami typu "dom i ogród” Bricomarche.

(AMS, 21.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.