Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 18, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drożeje dostęp do Premium Tok FM

Poprzednia zmiana cennika Premium Tok FM nastąpiła w 2018 roku (fot. TheAngryTeddy/Pixabay.com)

Radio Tok FM podnosi cenę dostępu do oferty Premium Tok FM - dowiedział się "Press". Jej częścią stała się stacja Tok + Muzyka.

Pakiet podstawowy (tylko WWW i radio bez reklam) kosztować będzie 19,90 zł miesięcznie zamiast 14,90 zł (podwyżka o 34 proc.), pakiet standardowy (WWW, aplikacja i radio bez reklam) - 29,90 zł zamiast 19,90 zł (wzrost o 50 proc.), a multidostęp (WWW, aplikacja na czterech urządzeniach i radio bez reklam) - 39,90 zł zamiast 29,90 zł (wzrost o 33 proc.).

Częścią oferty Premium Tok FM stała się stacja Tok + Muzyka. Tok FM w marcu umożliwiło słuchanie radia na żywo bez bloków reklamowych, w ich miejsce pojawiła się muzyka. Program Tok + Muzyka tworzony jest na żywo w pełni automatycznie. 

Poprzednia zmiana cennika Premium Tok FM nastąpiła w 2018 roku. Zespół rozgłośni rozwija ofertę cyfrową. W tym roku premierę miały dwa seriale reporterskie, m.in. "Piecza" Michała Janczury oraz serial publicystyczny "Rzeczpospolita kościelna" Magdaleny Rigamonti.

Na koniec grudnia 2020 roku Premium Tok FM miał 25,9 tys. subskrybentów.

(KOZ, 18.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.