Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 11, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial "Kowalscy kontra Kowalscy" dał Polsatowi pozycję lidera w grupie komercyjnej

Polsat, pokazując serial, miał 10,44 proc. udziału w grupie ogólnej i 11,14 proc. w grupie komercyjnej (Fot. materiały prasowe)

Serial komediowy "Kowalscy kontra Kowalscy" przyciągał do Polsatu średnio 1,45 mln widzów.

Polsat pokazywał serial w soboty o 20.05, od 6 marca do 8 maja. Co tydzień oglądać można było po dwa odcinki. Była to jedna z nowości w wiosennej ramówce stacji.

Emitując program, Polsat notował średnio 10,44 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - mniej niż TVP 2 (11,52 proc.), ale więcej od TVP 1 (9,43 proc.) i TVN (6,06 proc.).

W grupie komercyjnej udział Polsatu był nieco wyższy i wynosił 11,14 proc., co zapewniło mu pozycję lidera w tym paśmie. TVP 2 miał 10,47 proc. udziału, TVN - 8,26 proc., a TVP 1 - 4,83 proc. 

Z reklam wokół serialu "Kowalscy kontra Kowalscy" Polsat uzyskał - według danych cennikowych - 17,5 mln zł.

Serial opowiadał o dwóch rodzinach, które łączy tylko popularne nazwisko, a dzieli praktycznie wszystko - od wykształcenia, statusu społecznego i finansowego, po styl życia. W produkcji wystąpili m.in. Piotr Adamczyk, Wojciech Mecwaldowski, Katarzyna Kwiatkowska, Wiktoria Gąsiewska i Piotr Cebulski. Producentem jest Polot Media (wcześniej Tako Media).

(KOZ, 11.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.