Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Maj 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter kupił Scroll, platformę blokującą reklamy

Scroll to usługa adblockowa wykorzystywana przez wydawców newsowych (screen: Mediapost.com)

Twitter przejął Scroll, platformę pozwalającą blokować reklamy na stronach wydawców serwisów informacyjnych. Koncern kierowany przez Jacka Dorseya przymierza się do wprowadzenia nowej oferty dla partnerów biznesowych. Kwota transakcji nie została ujawniona.

W zamian za subskrypcję wynoszącą 5 dol. miesięcznie, użytkownicy mogą przeglądać interesujące ich strony z newsami bez pojawiających się reklam. Umowa pomiędzy Scroll a Twitterem ma zostać sfinalizowana w ciągu kilku miesięcy, na pewno jeszcze w tym roku. Zgodnie z porozumieniem Scroll nadal będzie rozwijane także jako autonomiczna usługa.

(MAC, 07.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.