Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 25, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MediaVest zmierzy zaangażowanie widzów w oglądanie telewizji

Sieć domów mediowych MediaVest opracowała narzędzie Captivation Prediction Index, służące do prognozowania zaangażowania widzów w oglądanie telewizji. W ciągu najbliższych miesięcy dom mediowy MediaVest w Polsce będzie testował narzędzie również na naszym rynku.

Jak informuje Jim Kite, wiceprezes wykonawczy ds. badań w sieci MediaVest, narzędzie sprawdza m.in. to, na ile istotne dla widza są przekazywane w programie telewizyjnym informacje oraz powody, dla których ogląda on dany program. Według Kite’a indeks pozwoli przenieść ciężar negocjacji z mediami z poziomu dyskusji nad ceną za rating na poziom argumentów jakościowych. W trakcie tworzenia nowego narzędzia specjaliści MediaVest zanalizowali sposoby oglądania telewizji przez 2,2 tys. osób między 18. a 49. rokiem życia, które widziały premierowe odcinki 38 programów nadawanych w prime time. Na tej podstawie opracowali serię pytań, które mogą być dopasowane do każdego telewizyjnego formatu i pozwalają ocenić, który program ma większą szansę przyciągnięcia uwagi widzów.

(MŁ, 25.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.