Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 27, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix oglądany zdecydowanie najczęściej

Oglądanie Netflixa zajmuje zdecydowanie najwięcej czasu (fot. Unsplash.com)

Według badań TVision w pierwszym kwartale 2021 roku Netflix utrzymał dominującą pozycję wśród serwisów streamingowych pod względem czasu spędzanego na oglądaniu przez odbiorców. Badania dotyczyły najbardziej reprezentatywnego rynku amerykańskiego.

Netflix miał 23 proc. udziału w rynku w średnim czasie spędzonym przy oglądaniu dowolnej usługi opartej na płatnych subskrypcjach. Prowadzi wyraźnie, mimo niewielkiego spadku - w czwartym kwartale 2020 roku miał 27 proc., a w trzecim 28 proc.

Na drugim miejscu znalazł się serwis Hulu z 12 proc. udziału w pierwszych trzech miesiącach roku, a za nim Amazon Prime Video z 6 proc., Disney+ z 3 proc. i HBO Max z 2 proc. TVision wskazuje, że w niedługim czasie Disney+ i HBO Max powinny zmniejszyć przewagę Netflixa dzięki atrakcyjnym tytułom filmowym wprowadzanym na platformy.

Jeśli chodzi o usługi VoD z reklamami, nadal dominuje YouTube - z 15 proc. Kolejne miejsca zajmują: Pluto TV - 2 proc. oraz Roku, Paw i Tubi - po 1 proc.

(MAC, 27.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.