Dział: RADIO

Dodano: Październik 25, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF Maxxx nadaje również jako telewizja

Wystartowała telewizyjna wersja radia RMF Maxxx (Multimedia). W Internecie, na stronie stacji, można oglądać teledyski do nagrań równocześnie odtwarzanych na antenie.

Oprócz teledysków internauci mogą zobaczyć prowadzących program. Występują oni albo na tle banera RMF Maxxx TV, siedząc za konsoletą, albo w specjalnym blue boksie (studio stworzono w siedzibie rozgłośni na kopcu Kościuszki w Krakowie). Docelowo podczas serwisów informacyjnych będą emitowane nagrywane przez dziennikarzy materiały wideo. Przygotowywana jest specjalna oferta dla reklamodawców –równoczesna emisja spotów klienta w radiu i w RMF Maxxxx TV. Na razie telewizja nadaje testowo. – Sprawdzamy wszystkie rozwiązania techniczne. Oficjalny start planujemy w ciągu kilkunastu dni – mówi Andrzej Mielimonka, prezes Multimediów. Twierdzi, że stacja nie będzie dostępna w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. Start projektu telewizyjnego wesprze kampania reklamowa, na razie jednak nadawca nie zdradza szczegółów. – Na tym etapie to bardzo dobry ruch, bo Maxxx startuje z takim telewizyjnym projektem jako pierwszy. Poszerzy to znacząco zasięg techniczny stacji, która naziemnie nadaje teraz tylko w kilku miastach – ocenia Jarosław Roszkowski, dyrektor mediów w Starlinku. Zauważa ponadto: – Mimo że RMF Maxxx TV jest projektem internetowym, prezentuje wyjątkowo klasyczny model telewizji, gdzie jest mało interaktywności. Jego zdaniem projekt radiowo-telewizyjny może odnieść sukces reklamowy, gdy oba kanały dystrybucji zdobędą odpowiednią liczbę odbiorców. – Przy wysokich zasięgach zarówno radia, jak i telewizji można sobie wyobrazić, że reklamodawcy będą tworzyli nawet specjalne kreacje radiowo-telewizyjne na potrzeby tej stacji – mówi Roszkowski. Pierwsza stacja RMF Maxxx została uruchomiona we wrześniu 2004 roku w Krakowie. Obecnie sieć liczy osiem rozgłośni. Udział w rynku ogólnopolskim sieci wynosi 1,1 proc., natomiast tylko w miastach nadawania – 9,7 proc. (VII – IX 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC). Zobacz stronę RMF MAXXX

(KRZ, 25.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.