Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 12, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OldBoys & FreshMilk realizuje kampanię płatności Przelewy24

Od 19 kwietnia kampania prowadzona będzie również w telewizji (fot. materiały prasowe)

Serwis Przelewy24 rozpoczął kampanię promującą nową metodę płatności - P24NOW. Za jej przygotowanie odpowiada agencja OldBoys & FreshMilk, która pozyskała klienta w wyniku konkursu ofert.

Kampania „P24NOW – historie rodzinne” wskazuje zalety korzystania z metody płatności, która została uruchomiona przez serwis Przelewy24 we współpracy z Santander Consumer Bankiem. Klienci serwisu mogą dokonywać płatności, korzystając z odnawialnego limitu.

Bohaterami kampanii reklamowej są Ola i Tomek wraz z ich rodzinami. Ich perypetie dotyczące robienia zakupów przy wykorzystaniu usługi P24NOW pokazywane są w pięciu spotach inspirowanych estetyką filmów Wesa Andersona. Od 19 kwietnia kampania prowadzona będzie w telewizji, a od zeszłego tygodnia prowadzone są już działania w internecie. Za koncept kreatywny i realizację kampanii oraz za planowanie i zakup mediów w internecie odpowiada krakowska agencja OldBoys & FreshMilk. Pozostałe media zaplanowała agencja mediowa One House. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Muchas Gracias.

(IKO, 12.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.