Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chińska telewizja bluruje zachodnie marki w swoich programach

Programy na żywo są nadawane z opóźnieniem, bo realizatorzy potrzebują czasu na wymazywanie nazw zagranicznych marek (screen: Insider.com)

Chińskie stacje telewizyjne zacierają w swoich programach logo zachodnich marek wyrażających sprzeciw wobec warunków pracy przy produkcji bawełny w prowincji Sinciang. Wśród wyblurowanych marek znalazły się Adidas, Nike, Puma i H&M.

Decyzja spowodowała opóźnienia w transmisjach telewizyjnych, ponieważ realizatorzy cenzurują wszystkie części ubioru uczestników programów, od koszulek po buty. Zagraniczne firmy zaczęły borykać się z tego rodzaju kłopotami po tym, jak wyraziły zaniepokojenie sposobem wykorzystywania przedstawicieli mniejszości ujgurskiej jako taniej siły roboczej.

(MAC, 08.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.