Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kreacja agencji Max Arpp dla Procter & Gamble

Agencja reklamowa Max Arpp przygotowała kreację kampanii wprowadzającej na rynki 28 krajów Europy i Azji podpaski Always Ultra Fresh i Always Ultra Sensitive Fresh (Procter & Gamble Operations Polska).

Kampania pod hasłem ”Doskonała ochrona + delikatny, świeży zapach” obejmuje prasę dla kobiet i materiały BTL w punktach sprzedaży.

(TW, 24.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.