Effie dla domów mediowych bez złota
23.10.2006, 22:00
W tegorocznym konkursie Effie żaden z domów mediowych nie otrzymał złota. W sumie odebrały one 13 nagród.
Wśród domów mediowych najwięcej nagród – trzy - zdobył Starcom. Dwoma statuetkami zostały nagrodzone MindShare Polska i MediaCom Warszawa, a po jednej trafiło do Mediaedge:cia, Initiative Warszawa, PanMedia Western, Optimum Media OMD, MPG Media Planning, Zenithmedia (ZenithOptimedia Group). W kategorii żywność brązem nagrodzono Starcom za kampanię kawy Jacobs ”Dymiące filiżanki” dla Kraft Foods Polska. Za kampanie artykułów nieżywnościowych brązowymi statuetkami nagrodzono Starcom za ”Avon Cellu Sculpt” dla Avon Cosmetics Polska i MindShare za ”Run Warsaw” dla Nike, a srebrna nagroda trafiła do Mediaedge:cia za ”Nivea Deo Roll – on Twister” dla Nivea Polska. W kategorii napoje alkoholowe srebro otrzymał Starcom za ”Dog in the Fog” dla Kompanii Piwowarskiej, a za kampanię napojów bezalkoholowych brąz trafił do Initiative Warszawa za ”Kampanie sponsoringową Davidoff Cafe” dla Tchibo Warszawa. W kategorii środki trwałe srebrnym Effie nagrodzono MediaCom Warszawa za ”FIFA 2006” dla Electronic Arts Polska. Wśród usług finansowych brązową statuetkę przyznano PanMedia Western za ”Taki duży, taki internetowy” dla ING Bank Śląski. W kategorii usługi telekomunikacyjne brąz otrzymał Optimum Media OMD za ”Blue City” dla PTC, a w kategorii usługi pozostałe także brązową statuetką nagrodzono MindShare Polska za kampanię filmu ”Madagaskar” dla United International Pictures. W kategorii kampanie non profit brązową nagrodę otrzymał MPG Media Planning za ”Ostatni wyskok” dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W kategorii launch srebrem nagrodzono Zenithmedia (ZenithOptimedia Group) za ”Moda na Aygo” dla Toyota Motor Poland. Za kampanię długofalową produktu srebrną nagrodę otrzymał MediaCom Warszawa za ”Actimel 2003 – 2005” dla Danone Polska. Domom mediowym nie przyznano nagrody w kategorii leki. Organizatorem Effie jest Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Czytaj również:(MAZ, 23.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










