Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Marzec 30, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Unique One za 4 mln zł zorganizuje loterię dla GUS

Narodowy Spis Powszechny ma ruszyć 1 kwietnia

Główny Urząd Statystyczny powierzył w przetargu agencji Unique One przeprowadzenie loterii promującej Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021.

Przed otwarciem ofert GUS podał, że zamierza przeznaczyć na ten cel 3,4 mln zł brutto. Unique One jako jedyny podmiot złożyła ofertę w postępowaniu, proponując 4,2 mln zł brutto. Ostatecznie urząd przyjął ofertę agencji. W efekcie wygranej Unique One odpowiada za kompleksową organizację i obsługę loterii promocyjnej (tego dotyczy pierwsze zadanie). W ramach drugiego zadania Unique One odpowiada za zakup, przygotowanie i przekazanie nagród w ramach loterii.

Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 ma ruszyć 1 kwietnia i zakończyć się 30 września. GUS prowadzi obecnie przetarg na kampanię reklamową o wartości 14,5 mln zł brutto.

Wciąż nie rozstrzygnięto pierwszej części, dotyczącej promocji głównie w telewizji i radiu, na którą przeznaczono blisko 11,8 mln zł brutto. W ub. tygodniu rozstrzygnięto natomiast drugą część przetargu (dotyczy kampanii w prasie, na co przeznaczono 2,7 mln zł brutto) - jego zwycięzcą jest Sigma Bis, która zaoferowała najniższą kwotę: 2,1 mln zł.

(IKO, 30.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.