Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WEBSTARFESTIVAL - OSTATNI DZIEŃ NA ZGŁOSZENIE STRON!

Jeszcze tylko do jutra – wtorku, 24 października, przyjmowane są zgłoszenia stron do konkursu Webstarfestival! (Tekst sponsorowany)

Główną ideą konkursu jest promocja najciekawszych i najbardziej skutecznych rozwiązań z obszaru interactive. Do oceny projektów zostali zaproszeni eksperci, którzy będą oceniać prace pod kątem ich funkcjonalności, zawartości, wyglądu graficznego, nawigacji, innowacyjności, prezencji wizerunkowej oraz wszelkich innych kryteriów decydujących o powodzeniu i sukcesie stron WWW. Jury czyli kapitułę konkursu stworzą osoby ze świata reklamy i mediów, w tym redaktorzy naczelni, prezesi znanych firm, dyrektorzy zarządzający, których wiedza i doświadczenie marketingowe pomagają w doborze kryteriów i ocenie najlepszych stron internetowych. W tym roku, po raz pierwszy, wszystkie zgłoszone strony będą podlegały również ocenie internautów. „Podczas ubiegłorocznej edycji, internauci mogli głosować tylko na najpopularniejsze strony wg Gemiusa – mówi Cezary Kaźmierczak, Prezes MMT Management. - W tej kategorii było tak dużo emocji i rywalizacji (zostało oddanych prawie 200 tysięcy głosów), że postanowiliśmy przenieść tę formułę na wszystkie kategorie. Dzięki temu zgłoszone strony mają też większą szansę na nagrodę Webstar, a sama koncepcja jest jak najbardziej zgodna ze specyfiką internetu, w którym to internauci wybierają najlepszą dla nich treść”. Webstarfestival to konkurs, który daje firmom szansę na zaprezentowanie siebie, swojej działalności czy produktu. To także duża promocja dla stron korporacyjnych czy produktowych. Każda przyjęta do konkursu strona otrzymuje tytuł ,,Nominowana do Webstarfestival 2006'' Formularz zgłoszeniowy i regulamin konkursu można pobrać ze strony www.webstarfestival.pl Szczegółowe informacje Iwona Wardzyńska MMT Management [email protected] tel.: 022 638 09 86 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Gospodarz: Newsweek Polska i Interactive Advertising Bureau Polska Patroni medialni: Press, internetPR, MediaRun Patroni internetowi: Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia, o2.pl, gazeta.pl Sieci reklamowe: Ad.net, ARBOmedia, IDMnet Partnerzy: KPMG, Midwest, NASK, OS3. Organizacje wspolpracujace: Miedzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce, Polskie Stowarzyszenie PR, Pro Marka, Stowarzyszenie Marketingu Bezpoœredniego, Zwiazek Firm PR Partnerzy: KPMG, Midwest, NASK, OS3

(23.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.