Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Makłowicz mówi o gooddyzmie w reklamie Virgin Mobile

Krytyk kulinarny prezentuje w reklamie nowe oferty, w tym pakiet #Gigamaks w promocyjnej cenie (screen: Youtube/VirginMobilePL)

Krytyk kulinarny Robert Makłowicz został ambasadorem marki Virgin Mobile, wirtualnego operatora telefonii komórkowej.

Wizerunek Makłowicza pojawił się w nowej kampanii Virgin Mobile, która wystartowała w weekend. Krytyk kulinarny prezentuje w niej nowe oferty, w tym pakiet #Gigamaks w promocyjnej cenie, a także do 100 GB dodatkowego internetu dla nowych klientów. Opowiada o tzw. gooddyzmie, czyli wymyślonej na potrzeby kreacji filozofii dzielenia się dobrem.

Virgin Mobile od sierpnia ub.r. należy do P4, operatora sieci Play. Miesiąc temu w wyniku przetargu obsługą reklamową tej marki zajęła się agencja Bardzo.

(IKO, 29.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.