Sphinx prowadzi dwie promocje
23.10.2006, 09:13
Ruszyły dwie nowe akcje promocyjne sieci restauracji Sphinx – "Sphinx dla studentów" i "Szaszłykowe wariacje".
Do końca listopada studenci z siedmiu miast polski (Gdańska, Gdyni, Poznania, Łodzi, Torunia, Wrocławia i Katowic) po okazaniu legitymacji do każdego posiłku otrzymają piwo gratis. Druga promocja – ”Szaszłykowe wariacje” to propozycja dla wielbicieli szaszłyków. Kurczaka na patykach i nadziany karczek można zamówić w restauracjach Sphinx w całej Polsce do 19 listopada po promocyjnej cenie – 24,90 zł, a do tego otrzymać piwo lub sok pomarańczowy gratis. Akcja promocyjna ”Sphinx dla studentów” została wsparta regionalnymi kampaniami BTL. Na terenie osiedli studenckich i uczelniach wyższych akcję dodatkowo nagłaśniają animatorzy przebrani w stroje kelnerów restauracji Sphinx. Promocja komunikowana jest również na materiałach POS w lokalach oraz na portalach internetowych Wirtualna Polska i O2.pl. Strategię i kreację opracował dział marketingu Sfinks Polska SA. Za zakup mediów internetowych jest odpowiedzialny dom Macroscope OMD.(MŁ, 23.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










