Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sphinx prowadzi dwie promocje

Ruszyły dwie nowe akcje promocyjne sieci restauracji Sphinx – "Sphinx dla studentów" i "Szaszłykowe wariacje".

Do końca listopada studenci z siedmiu miast polski (Gdańska, Gdyni, Poznania, Łodzi, Torunia, Wrocławia i Katowic) po okazaniu legitymacji do każdego posiłku otrzymają piwo gratis. Druga promocja – ”Szaszłykowe wariacje” to propozycja dla wielbicieli szaszłyków. Kurczaka na patykach i nadziany karczek można zamówić w restauracjach Sphinx w całej Polsce do 19 listopada po promocyjnej cenie – 24,90 zł, a do tego otrzymać piwo lub sok pomarańczowy gratis. Akcja promocyjna ”Sphinx dla studentów” została wsparta regionalnymi kampaniami BTL. Na terenie osiedli studenckich i uczelniach wyższych akcję dodatkowo nagłaśniają animatorzy przebrani w stroje kelnerów restauracji Sphinx. Promocja komunikowana jest również na materiałach POS w lokalach oraz na portalach internetowych Wirtualna Polska i O2.pl. Strategię i kreację opracował dział marketingu Sfinks Polska SA. Za zakup mediów internetowych jest odpowiedzialny dom Macroscope OMD.

(MŁ, 23.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.