Dzisiaj wyniki siódmej edycji Effie
23.10.2006, 09:08
Dziś wieczorem podczas gali w warszawskim Teatrze Wielkim ogłoszeni zostaną zwycięzcy siódmej edycji konkursu Effie, oceniającego efektywność kampanii reklamowych.
Spośród 41 przyznanych nagród 28 statuetek trafi do agencji reklamowych, a 13 – do domów mediowych. Jury wybierało nagrodzonych spośród 161 prac zgłoszonych do konkursu: 100 kampanii napłynęło od agencji, a 61 od domów mediowych. Ze względu na rekordową liczbę zgłoszeń komitet organizacyjny konkursu zaostrzył kryteria oceniania prac. – Podnieśliśmy poprzeczkę. Do regulaminu wprowadziliśmy zapis mówiący o tym, że jury może nominować jedynie 30 procent spośród zgłoszonych kampanii – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce, organizatora Effie. Jury oceniało prace w dwóch turach. Nowością tegorocznej edycji Effie było to, że pierwsze obrady jury odbywały się online. Również po raz pierwszy w historii konkursu w Polsce gali towarzyszy dwudniowa konferencja – I Forum Komunikacji Marketingowej 2006. Dzisiaj pierwszy dzień konferencji. Zaplanowano m.in. wykład Bartłomieja Serafińskiego ze Stratosfery na temat skutecznych strategii marketingowych w Polsce. Poza tym Julian Smith z Mediaedge:cia z Wielkiej Brytanii opowie, jak w praktyce wykorzystać interaktywne kanały kontaktu z klientem.(MAZ, 23.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










