Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzisiaj wyniki siódmej edycji Effie

Dziś wieczorem podczas gali w warszawskim Teatrze Wielkim ogłoszeni zostaną zwycięzcy siódmej edycji konkursu Effie, oceniającego efektywność kampanii reklamowych.

Spośród 41 przyznanych nagród 28 statuetek trafi do agencji reklamowych, a 13 – do domów mediowych. Jury wybierało nagrodzonych spośród 161 prac zgłoszonych do konkursu: 100 kampanii napłynęło od agencji, a 61 od domów mediowych. Ze względu na rekordową liczbę zgłoszeń komitet organizacyjny konkursu zaostrzył kryteria oceniania prac. – Podnieśliśmy poprzeczkę. Do regulaminu wprowadziliśmy zapis mówiący o tym, że jury może nominować jedynie 30 procent spośród zgłoszonych kampanii – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce, organizatora Effie. Jury oceniało prace w dwóch turach. Nowością tegorocznej edycji Effie było to, że pierwsze obrady jury odbywały się online. Również po raz pierwszy w historii konkursu w Polsce gali towarzyszy dwudniowa konferencja – I Forum Komunikacji Marketingowej 2006. Dzisiaj pierwszy dzień konferencji. Zaplanowano m.in. wykład Bartłomieja Serafińskiego ze Stratosfery na temat skutecznych strategii marketingowych w Polsce. Poza tym Julian Smith z Mediaedge:cia z Wielkiej Brytanii opowie, jak w praktyce wykorzystać interaktywne kanały kontaktu z klientem.

(MAZ, 23.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.