Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dorota Haller odpowiada również za e-commerce w Huawei CBG Polska

Dorota Haller dołączyła do Huawei CBG Polska w październiku 2017 roku (fot. materiały prasowe)

Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu, CMO w Huawei CBG Polska, odpowiada teraz za obszar e-commerce, a działy marketingu i e-commerce zostały połączone w jeden.

Dorota Haller dołączyła do Huawei CBG Polska w październiku 2017 roku jako dyrektorka marketingu w randze CMO. Jest odpowiedzialna za strategię i komunikację marketingową marki i produktów w kanałach tradycyjnych i digital, relacje z mediami i liderami opinii oraz komunikacje PR. Od marca Dorota Haller odpowiedzialna jest również za obszar e-commerce w Huawei CBG w Polsce, w tym planowanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej sklepu huawei.pl.

"Działania marketingowe i sprzedażowe to sprzężone ze sobą elementy skutecznej strategii rozwoju e-commerce, dlatego efektywne zarządzanie tym obszarem wymaga skoordynowania różnych kompetencji i zasobów" - komentuje Dorota Haller.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 24.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.