Wpływy z reklam wrześniowych dzienników
Największe wpływy reklamowe wśród dzienników we wrześniu br. zanotowała "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) – wynika z danych cennikowych Expert Monitora.
We wrześniu br. ”GW” osiągnęła 89,35 mln zł wpływów z reklam, czyli o 18,53 proc. więcej w porównaniu z tym samym miesiącem rok temu. Na ten wynik wpływ miało m.in. poszerzenie monitoringu o 10 lokalnych wydań ”GW”. Drugie miejsce zajmuje ”Fakt” (Axel Springer Polska) z przychodami 16,72 mln zł (spadek o 10,54 proc.). Trzecia jest ”Rzeczpospolita” (Presspublica) – 15,21 mln zł (spadek o 16,16 proc.). Kolejna miejsca zajmują: ”Dziennik” (Axel Springer Polska) – 8,17 mln zł (ukazuje się od kwietnia br.), ”Dziennik Bałtycki” (Polskapresse) – 7,68 mln zł (wzrost o 3,47 proc.) i ”Super Express” (Media Express) – 6,91 mln zł (spadek o 37,78 proc.).(SK, 23.10.2006)










