W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 19, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec wspólnego pakietu reklamowego Agory, ZPR i Polskiego Radia

Wcześniej zlikwidowano pakiety: Highway FM (stacje ZPR i Polskiego Radia) i O-Okularnik (stacje Agory i Polskiego Radia) (fot. Pexels.com)

Agora, Polskie Radio i Grupa ZPR Media zrezygnowały z ostatniego wspólnego pakietu reklamowego - produktu Joker.

Jokera tworzyły stacje radiowe trzech nadawców. Pakiet powstał w listopadzie 2013 roku jako konkurencja dla oferty reklamowej Grupy RMF.

- To jest decyzja wszystkich trzech stron - mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media (brokera Agory). - Pakiet od dłuższego czasu był marginalnie wykorzystywany w kampaniach reklamowych przez rynek. Zaszły też dosyć duże zmiany w rankingach słuchalności stacji Polskiego Radia, co wymagałoby żmudnych rozmów na temat zmian cen, a z racji niewielkiego zainteresowania produktem gra nie była warta świeczki - tłumaczy Moszczyński.

Wcześniej, na początku 2018 roku, zlikwidowano pakiety: Highway FM (stacje ZPR i Polskiego Radia) i O-Okularnik (stacje Agory i Polskiego Radia). Oba były oferowane od 2011 roku.

W 2020 roku zasięg dzienny stacji wchodzących w skład pakietu Joker wynosił w dni powszednie 31,9 proc. (spadek z 35,8 proc. w 2019 roku), a w weekendy - 27,9 proc. (spadek z 30,1 proc.).

Dla porównania RMF 3D (stacje Grupy RMF, Radio 90, Radio Jura, Radiofonia) miał 36,3 proc. zasięgu dziennego w dni powszednie (spadek z 37,4 proc.) i 31,2 proc. w weekendy (spadek z 32,6 proc.). Z kolei zasięg pakietu Power FM (RMF 3D i regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 z antenami miejskimi) to odpowiednio 40,3 proc. (spadek z 41,4 proc.) i 35 proc. (spadek z 36,4 proc.).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 19.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.