Listopadowe ”Zdrowie” w nowej szacie graficznej
Listopadowe wydanie miesięcznika ”Zdrowie” (Wydawnictwo Murator) ukaże się w nowej makiecie i ze zmienionymi działami.
W logo magazynu zastosowano inną czcionkę i wzbogacono ją elementami graficznymi – m.in. kwiatami. Pojawi się też podtytuł: ”Odkryj radość życia”. Modyfikacjom ulegnie makieta. Dominować mają ciepłe, pastelowe barwy przełamane mocniejszymi akcentami. – Więcej miejsca poświęcono zdrowemu odżywianiu i stronom konsumenckim, na przykład z testami produktów – mówi Izabella Radecka, redaktor naczelna miesięcznika. Nie zmieni się objętość magazynu (108 stron) ani jego cena (4,90 zł). Listopadowy numer dostępny będzie w kioskach od 24 października. Zostanie wydrukowany w nakładzie 81 500 egz. (dane wydawcy). Wesprze go kampania w magazynach i serwisach internetowych wydawnictwa. Średnia sprzedaż ogółem ”Zdrowia” w pierwszym półroczu tego roku wyniosła 38 244 egz. (dane ZKDP).(AW, 23.10.2006)










