Dział: PRASA

Dodano: Marzec 18, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IMM: Onet, RMF FM i TVN 24 najczęściej cytowanymi mediami w lutym

Analizę przeprowadzono na podstawie ponad 48 tys. przekazów (fot. Roman Kraft/Unsplash)

Portal Onet.pl z wynikiem 5,8 tys. cytowań był najbardziej opiniotwórczym medium w lutym - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Na miejscu drugim rankingu, z wynikiem 4 tys. cytowań, znalazła się stacja RMF FM. Podium zamyka TVN 24 (2,6 tys. cytowań).

Najbardziej opiniotwórczymi tytułami prasowymi w lutym były: "Gazeta Wyborcza" (2537), na którą powoływano się szczególnie w kontekście tzw. taśm Daniela Obajtka, "Rzeczpospolita" (2225) i "Dziennik Gazeta Prawna" (1709).

Wśród stacji telewizyjnych najwięcej cytowań w styczniu miały: TVN 24 (2622), Polsat News (2282) i TVP Info (1270).

 

Stacje radiowe z największą liczbą wzmianek to: RMF FM (4153), Radio Zet (1946) oraz PR24 (764).

W zestawieniu najczęściej cytowanych portali internetowych na podium znalazły się: Onet.pl (5831), Wp.pl (2422) oraz Interia.pl (1474).

Wśród tygodników i dwutygodników na czele był "Tygodnik do Rzeczy" (332), kolejne miejsca zajęły "Wprost" (234) i "Newsweek Polska" (180).

Najczęściej cytowanym tytułem w kategorii miesięczniki i dwumiesięczniki był w lutym "Forbes" (896). Na drugim miejscu znalazły się "Perspektywy" (404), a podium zamyka "Press" (113), na który powoływano się m.in. w kontekście powrotu programu Wojciecha Cejrowskiego do TVP.

W kategorii najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych o profilu ekonomicznym i biznesowym na czele były: "Rzeczpospolita" (2225), "Dziennik Gazeta Prawna" (1709) i "Forbes" (896). Z kolei w zestawieniu mediów o profilu biznesowym i ekonomicznym obejmującym serwisy internetowe na miejscu pierwszym był Money.pl (891), na drugim Businessinsider.com.pl (381), a na trzecim Bankier.pl (311).

Na pozycji lidera kategorii najbardziej opiniotwórczego medium regionalnego uplasowało się Radio Wrocław (162). Za nim były "Dziennik Zachodni" (139) i "Gazeta Krakowska" (125).

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 48 166 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz z portali internetowych.

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 48 166 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz z portali internetowych.

(JSX, 18.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.