Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 20, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżety PR Poczty Polskiej i Gadu-Gadu w Partner of Promotion

Agencja public relations Partner of Promotion zdobyła budżety PR Poczty Polskiej oraz spółki Gadu-Gadu.

Podpisana na trzy lata umowa z Pocztą Polską przewiduje przygotowanie strategii działań PR oraz jej wdrożenie. Agencja została wybrana w przetargu. Natomiast dla spółki Gadu-Gadu SA (właściciel komunikatora Gadu-Gadu) agencja Partner of Promotion będzie prowadziła działania investor relations towarzyszące wejściu spółki na giełdę i działania PR.

(PS, 20.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.