"Gazeta Wyborcza" z kieszonkową encyklopedią
Od piątku wraz z "Gazetą Wyborczą" (Agora SA) można będzie kupić "Encyklopedię Świat i Polska 2007" w wersji kieszonkowej.
Na 1256 stronach w formacie 7,8 x 16 cm mają się znaleźć najbardziej aktualne informacje oraz dane o wszystkich państwach świata. Publikacja jest wspólnym przedsięwzięciem Wydawnictwa Naukowego PWN i ”GW”. Dzięki temu będzie sprzedawana równocześnie w punktach prasowych (dystrybucję prowadzi Agora) i księgarniach (dystrybucję prowadzi PWN). W sprzedaży będzie przez miesiąc. Cena - 34 zł plus cena ”GW”. Sprzedaż encyklopedii wspiera kampania reklamowa w mediach Agory. Wczoraj ruszyła kampania telewizyjna (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 24) i radiowa (Radio Zet, Program III Polskiego Radia i Radio Eska). Kreację stworzyła agencja DDB Warszawa, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.(SK, 19.10.2006)










