Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 19, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pracownicy BZ WBK występują w nowej kampanii firmy

Wystartowała kampania Banku Zachodniego WBK skierowana do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.

Bohaterami serii reklam są doradcy BZ WBK. Na każdej z reklam pokazano połówki ich twarzy, przedstawiono ich z imienia i nazwiska, a całość opatrzono hasłem: ”Dobry doradca to połowa sukcesu”. Pracownicy banku podpowiadają też różne rozwiązania z zakresu bankowości dla firm, np.: ”Wiem, jak otrzymać leasing bez prowizji i udziału własnego”. Kampania, która potrwa przez kilka miesięcy, wykorzystuje prasę, telewizję, radio, Internet, siatki wielkoformatowe w największych miastach oraz materiały reklamowe w każdej placówce banku. Autorką reklam jest agencja GPD, media zaplanował i kupił Universal McCann.

(MŁ, 19.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.