Pracownicy BZ WBK występują w nowej kampanii firmy
19.10.2006, 08:36
Wystartowała kampania Banku Zachodniego WBK skierowana do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.
Bohaterami serii reklam są doradcy BZ WBK. Na każdej z reklam pokazano połówki ich twarzy, przedstawiono ich z imienia i nazwiska, a całość opatrzono hasłem: ”Dobry doradca to połowa sukcesu”. Pracownicy banku podpowiadają też różne rozwiązania z zakresu bankowości dla firm, np.: ”Wiem, jak otrzymać leasing bez prowizji i udziału własnego”. Kampania, która potrwa przez kilka miesięcy, wykorzystuje prasę, telewizję, radio, Internet, siatki wielkoformatowe w największych miastach oraz materiały reklamowe w każdej placówce banku. Autorką reklam jest agencja GPD, media zaplanował i kupił Universal McCann.(MŁ, 19.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










