Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kastory, Gutkowski, Podskarbi, Dworucha i Zeman nominowani w konkursie AD WO/MAN 2020

Paweł Kastory i Szymon Gutkowski z DDB, Anna Podskarbi z OMD Optimum Media, Marcin Dworucha z F25 Production House oraz Agata Zeman z 24/7Communication – to kolejni nominowani w tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN Roku.

W organizowanym przez magazyn „Press” konkursie branża wybierze zwycięzców w kategoriach: Agencje reklamowe, Agencje mediowe, Studia produkcyjne oraz nowej - Agencje public relations.

Od poniedziałku do piątku prezentujemy nazwiska nominowanych, których wyłoniliśmy po konsultacjach z ponad 100 branżowych ekspertów, w tym laureatami poprzednich edycji konkursu. Sylwetki publikujemy w „Presserwisie”, na Press.pl, Adwoman.press.pl i na facebookowym profilu konkursu.

Kolejnych nominowanych w konkursie AD WO/MAN 2020 przedstawił Jacek Kulczycki z OTO Film:

W kategorii Agencje reklamowe:
Paweł Kastory, prezes Grupy DDB i Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa

Press

Współzałożyciele i współwłaściciele Grupy DDB, stanowiącej jeden z największych zespołów specjalistów działających w branży marketingu i reklamy w Polsce, zatrudniającym ponad 400 osób. Pod ich kierownictwem agencja DDB wielokrotnie zdobywała tytuł Najbardziej Efektywnej Agencji Reklamowej Roku w konkursie Effie oraz Najbardziej Kreatywnej Agencji w Polsce w konkursie KTR. W ostatnich latach najważniejsze nagrody to: Agencja Roku Effie 2020, Agencja 20-lecia Effie przyznana w 2019 roku oraz drugie miejsce w konkursie KTR 2020. W 2020 roku dołączyli do Advertising Hall of Fame KTR 2020, będącym uhonorowaniem osób, które swoją pracą, oddaniem, talentem i kreatywnością od wielu lat wnoszą szczególną wartość do branży reklamowej.

Członkowie SKM SAR, Paweł Kastory zasiada w radzie nadzorczej stowarzyszenia. W przeszłości obaj pełnili też funkcję prezesów zarządu SKM SAR: Paweł Kastory w latach 2002–2008, Szymon Gutkowski - 2014–2018. Wielokrotni jurorzy i przewodniczący grup jurorskich Effie, Szymon Gutkowski jest również członkiem komitetu wykonawczego Euro Effie; zasiadał w jury Euro Effie (2012, 2019).

W 2013 roku Paweł Kastory i Szymon Gutkowski zostali uhonorowani Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski za wybitne zasługi dla rozwoju polskiej przedsiębiorczości oraz za osiągnięcia w promowaniu polskiej myśli technicznej.

W kategorii Agencje mediowe:
Anna Podskarbi, managing director OMD Optimum Media

Press

Anna Podskarbi od 10 lat zarządza agencją mediową Optimum Media OMD (Omnicom Media Group), będącą częścią spółki OMD. Pod jej kierownictwem firma notuje w ostatnich latach świetne wyniki. Według danych KRS w 2019 roku spółka OMD (współzarządzana przez Roberta Plesko, managing directora OMD Macroscope) uzyskała 470,4 mln zł przychodów i wypracowała 5 mln zł zysku. W 2011 roku Podskarbi została managing director tej agencji mediowej, awansując ze stanowiska CEE account directora, którym była przez rok. W 2010 roku polski zespół Optimum Media OMD oddał bowiem obsługę firmy Johnson & Johnson grupie Optimum Media OMD, obsługującej J&J w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja i Węgry), a kierowanie nim powierzono właśnie Annie Podskarbi.

Z Grupą OMD związana jest od 2006 roku. Przeszła wówczas z Initiative Warszawa do nowo powstałej agencji mediowej PHD (obecnie MDM), powołanej do obsługi Unilevera, którego straciła Initiative. Dołączając do Grupy OMD, Podskarbi objęła stanowisko group account directora, odpowiedzialnego za kategorię żywność. W Initiative zajmowała się obsługą Knorra.

W kategorii Studia produkcyjne:
Marcin Dworucha, managing director, producer i partner F25 Production House

Press

Karierę w branży reklamowej rozpoczął od pracy w agencji MRM Worldwide, na początku jako account, a kończąc na stanowisku account & video production manager. Obserwując, jak szybko branża internetowa rośnie i że brakuje w niej podmiotów wyspecjalizowanych w produkcjach filmowych do tego typu mediów, zobaczył w tym niszę i swoją szansę. Miał rację. W 2008 roku powstał dom produkcyjny F25, który pod kierownictwem Dworuchy szybko się rozwinął. Z produkcji internetowych studio rozszerzyło ofertę o produkcje telewizyjnych spotów reklamowych, kampanie 360 i sesje foto. Firma od 2009 roku dysponuje również własnym działem postprodukcji do projektów kontentowych.

W 13. roku działalności F25 zatrudnia 16 osób, pracując dla wielu brandów polskich i międzynarodowych, dla których współtworzy kampanie reklamowe doceniane i nagradzane w konkursach branżowych, m.in. KTR, Effie, Złote Spinacze czy Mixx.

W kategorii Agencje PR:
Agata Zeman, dyrektor zarządzająca 24/7Communication

Press

Agata Zeman została dyrektor zarządzającą 24/7Communication pod koniec 2020 roku, obejmując nowo utworzone stanowisko. W agencji tej przeszła całą ścieżkę kariery, począwszy od junior konsultanta, którym została w 2010 roku. Przez ten czas miała znaczący wpływ na rozwój agencji, która rozrosła się z 20 pracowników w 2010 roku do ponad 50 osób w ub.r. Przed objęciem sterów w 24/7Communication jako operations director nadzorowała pracę agencji, odpowiadając za obsługę, doradztwo, projektowanie strategii i realizację kampanii dla klientów firmy. Wcześniej – od 2014 roku – odpowiadała za komunikację marek. Na stanowisku dyrektor zarządzającej odpowiada za wyniki biznesowe firmy i jej rozwój strategiczny.

Przed dołączeniem do 24/7Communication związana była m.in. z Bismarck Phillips Communication and Media, pracując jako account executive. Była też PR and communication officerem w Komisji Europejskiej, pracowała w TVN CNBC oraz Ministerstwie Sportu i Turystyki.

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz trzeci zostanie wręczona nagroda – Ad Marketer Roku. Laureat wybierany jest przez jury konkursu.

Regulamin konkursu oraz panel do głosowania zostanie uruchomiony 1 marca i dostępny będzie na Adwoman.press.pl. Laureatów poznamy podczas uroczystej gali w kwietniu.

ZOBACZ TEŻ:

Organizator: „Press”
Partnerzy konkursu: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma, AMS
Partnerzy gali: Audio Network, Cocosound, ColorOffOn, F25, M-Sound Multimedia
Patroni medialni: newonce.radio, Nowy Marketing, Marketer+

(CP, 24.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.