Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 16, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

David Beckham, Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska w kampanii Adidasa

Za realizację lokalnej kampanii odpowiada VMLY&R (screen YouTube.com/Addidas Running)

Agencja VMLY&R Poland odpowiada za strategię i koncepcję lokalnego launchu modelu Adidas Ultraboost 21.

W globalnym spocie były piłkarz David Beckham przekonuje, że dzięki bieganiu ludzie czują się lepiej fizycznie i psychicznie. Wtórują mu sprinterzy Shaunae Miller-Uibo i Noah Lyles. W lokalnej kampanii występują modelka Zuza Kołodziejczyk i aktorka Wiktoria Gąsiewska, które pokazują, że codzienne treningi dają im radość z biegania. Ich wizerunki są na witrynach warszawskich sklepów Adidas w Westfield Arkadia i Złotych Tarasach. Zaplanowane są szeroko zakrojone działania z zakresu influencer marketingu, działania PR oraz współpraca z mediami (Newonce, Noizz, media biegowe), a także działania w digital i OOH/DOOH.

Adidas przygotował także podcasty poświęcone bieganiu, które są dostępne w języku angielskim na platformie Spotify. Gośćmi są utytułowani sportowcy i trenerzy.

Za realizację lokalnej kampanii odpowiada VMLY&R, za produkcję spotu lokalnego w reżyserii Arka Nowakowskiego oraz kontentu foto: Shootme i VMLY&R. Za zakup mediów odpowiada Mediacom.

(AMS, 16.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.