Agencja Motive przygotuje kampanię hoteli Mercure
18.10.2006, 08:52
Agencja reklamowa Motive wygrała konkurs na przygotowanie kampanii wizerunkowej sieci hoteli Mercure (Grupa Hotelowa Orbis).
Agencja przygotuje kreację kampanii prasowej, która rozpocznie się w listopadzie. Obejmie ona prasę biznesową (m.in. ”Forbes”), podróżniczą (m.in. ”Kaleidoscope”) i tygodniki opinii (m.in. ”Polityka”). Szczegóły mediaplanu są jeszcze ustalane. Na krótkiej liście konkursu znalazły się ponadto agencje Heads Advertising i V&P. Równolegle z kampanią sieci Mercure rozpocznie się adaptowana kampania sieci Novotel, która również obejmie prasę biznesową i podróżniczą. Za kreację tej kampanii odpowiada agencja reklamowa Young & Rubicam France.(TW, 18.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










