Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Motive przygotuje kampanię hoteli Mercure

Agencja reklamowa Motive wygrała konkurs na przygotowanie kampanii wizerunkowej sieci hoteli Mercure (Grupa Hotelowa Orbis).

Agencja przygotuje kreację kampanii prasowej, która rozpocznie się w listopadzie. Obejmie ona prasę biznesową (m.in. ”Forbes”), podróżniczą (m.in. ”Kaleidoscope”) i tygodniki opinii (m.in. ”Polityka”). Szczegóły mediaplanu są jeszcze ustalane. Na krótkiej liście konkursu znalazły się ponadto agencje Heads Advertising i V&P. Równolegle z kampanią sieci Mercure rozpocznie się adaptowana kampania sieci Novotel, która również obejmie prasę biznesową i podróżniczą. Za kreację tej kampanii odpowiada agencja reklamowa Young & Rubicam France.

(TW, 18.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.