Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  Papaya New Directors z filmem  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  Papaya New Directors z filmem  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  Papaya New Directors z filmem  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Półkilometrowy baner Centralwings w Warszawie

Prawie półkilometrowy baner wysokości dwóch metrów promuje w stolicy nowe połączenie tanich linii lotniczych Centralwings z Warszawy do Lille. To część kampanii reklamowej prowadzonej w Polsce i we Francji.

Kampania jest współfinansowana przez lotnisko Lille oraz Grupę Auchan. W Lille znajduje się centrala sieci hipermarketów Auchan. W informowanie o tym połączeniu włączyła się ponadto sieć hoteli francuskiej grupy Accor. W obiektach Sofitel, Novotel, Mercure i Ibis dystrybuowane są ulotki. W Warszawie baner można zobaczyć przy trasie prowadzącej do portu lotniczego. Natomiast na lotnisku w Lille umieszczono banery, plakaty oraz uruchomiono specjalne stanowisko Centralwings. W całym regionie Nord-Pas-de-Calais rozmieszczono łącznie 667 billboardów. We francuskojęzycznej części Belgii umieszczono 61 billboardów. Reklamy pojawią się w lokalnych gazetach i francuskiej telewizji publicznej TVF 3. Akcja obejmie też Internet - na jej potrzeby uruchomiono specjalną stronę Lille-varsovie.fr. Połączenie z Lille rusza 15 grudnia. Kreację przygotowała agencja Heads Advertising, a media zaplanował i zakupił dom mediowy The Media Insight Polska. Kampania potrwa do końca grudnia.

(MŁ, 18.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.