Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prymat reklamuje Kucharka

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw i dom mediowy MPG Media Planning przygotowały kampanię reklamową przyprawy uniwersalnej Kucharek (Prymat).

Akcja pod hasłem ”Gwarancja smaku Kucharka” zachęca do wypróbowania przyprawy i gwarantuje zwrot pieniędzy klientom, których produkt nie usatysfakcjonuje. Spoty są emitowane w stacjach ogólnopolskich: TVN Siedem, TV Puls i TV 4. W najbliższym czasie w największych miastach Polski reklamy pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej, a w punktach sprzedaży pojawią się materiały BTL. Promocja potrwa do 19 listopada.

(TW, 18.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.