Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grafik z Men at Work wygrał europejski konkurs

Szymon Skrzypczak, graphic designer agencji reklamowej Men at Work, wygrał konkurs Komisji Europejskiej na przygotowanie logotypu przyszłorocznych obchodów 50. rocznicy podpisania traktatu rzymskiego.

Logotyp ”Together Since 1957” wykorzystuje liternictwo z alfabetów różnych państw Unii Europejskiej. W konkursie brało udział 1701 studentów i absolwentów uczelni plastycznych z 25 państw UE oraz Bułgarii i Rumunii. Na mocy traktatu rzymskiego powstała Europejska Wspólnota Gospodarcza, poprzedniczka Unii Europejskiej.

(TW, 18.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.