Magazyn "WiK" ma podnieść sprzedaż "Wprost"
17.10.2006, 09:35
Od wczoraj do całego nakładu tygodnika "Wprost" (Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost") jest dołączany bezpłatnie magazyn kulturalno-rozrywkowy "WiK – Wprost i Kultura".
Do tej pory ”WiK” był dwutygodnikiem ukazującym się jedynie w Warszawie i okolicach. Jak tłumaczy Amadeusz Król, wiceprezes i jednocześnie dyrektor generalny wydawnictwa, decyzja o zmianie częstotliwości i zasięgu podyktowana była m.in. chęcią podwyższenia spadającej sprzedaży ”Wprost”. – Zamiast za przykładem dzienników obniżać cenę okładkową tygodnika, postanowiliśmy zaproponować czytelnikom co tydzień więcej treści w tej samej cenie. Do końca tego roku liczymy na wzrost sprzedaży o ok. 15 proc. – mówi. Prawie połowę objętości nowego magazynu ”WiK” stanowi program telewizyjny z komentarzem krytyka filmowego Wiesława Kota. Dodatek do ”Wprost” będzie wychodził w dwóch wersjach: ogólnopolskiej i mazowieckiej (większej o 16 stron). – W przyszłym roku część mazowiecka ma zostać powiększona do 24 stron. Swoje lokalne strony otrzyma pięć lub sześć polskich aglomeracji – zapowiada Król. Wraz z nowym cotygodniowym magazynem uruchomiono stronę internetową wik.com.pl, która jest uzupełnieniem drukowanej wersji magazynu ”WiK”. Według wydawcy przyciągnie ona młodszych czytelników. Znajduje się tam m.in. repertuar kin w całej Polsce, leksykon filmów, recenzje premier kinowych, muzycznych i teatralnych. Serwis jest aktualizowany codziennie. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika ”Wprost” w pierwszej połowie tego roku wyniosła 137 480 egz. (dane ZKDP).(AW, 17.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










