Dział: PRASA

Dodano: Październik 17, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmieniony layout "Dziennika Bałtyckiego"

"Dziennik Bałtycki" (Polskapresse) od wczoraj ma nową szatę graficzną i większą liczbę stron grzbietu głównego. Wprowadzono także dwa nowe dodatki.

Wraz z nowym layoutem zmienia się układ stron w gazecie. Od wczoraj na drugiej stronie pojawiają się ”Tematy dnia”, czyli najważniejsze informacje z Pomorza, z kraju i ze świata. Po nich są informacje regionalne i lokalne. ”DB” zwiększył liczbę stron grzbietu głównego z 32 do 40, przeniesiono tam informacje, które dotychczas ukazywały się w pięciu odrębnych dodatkach. Teraz gazeta będzie miała trzy mutacje: trójmiejską, pomorską i słupską. Wprowadzono także dwa dodatki: od poniedziałku w ”Dzienniku Bałtyckim” ukazuje się ”Sport Magazyn”, a od czwartku – ”Zakupy”. Zmianom przeprowadzanym pod hasłem ”Wszystko jest w »Dzienniku Bałtyckim«” towarzyszy konkurs ”Mieszkanie za czytanie”, w którym główną nagrodą jest mieszkanie o wartości ponad 200 tys. zł. Średnia sprzedaż ogółem ”DB” w I półroczu br. wyniosła 55 845 egz. (ZKDP).

(SK, 17.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.