Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 17, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MDI obsługuje nadawców telewizyjnych

Agencja public relations MDI Strategic Solutions wygrała przetarg na obsługę konsorcjum nadawców telewizyjnych.

Zadaniem agencji jest prowadzenie działań PR oraz doradztwa strategicznego w zakresie zarządzania prawami autorskimi. Konsorcjum składa się z: Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (zrzeszającej nadawców i operatorów telewizji kablowych), Cyfrowego Polsatu oraz Canal+ Cyfrowego. Umowę podpisano na najbliższe cztery miesiące.

(PS, 17.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.