Listopadowa "Elle" wsparta akcją promocyjną
16.10.2006, 09:07
Listopadowe wydanie miesięcznika "Elle" (Hachette Filipacchi Burda Polska), na którego łamach zostali zaprezentowani laureaci nagród Elle Style Awards 2006, jest wsparte kampanią reklamową.
Obejmuje ona telewizję (MTV, VH1, Kuchnia.tv), radio (Radio Zet), Internet oraz materiały POS. Kreacją spotu i zakupem mediów zajmuje się wydawnictwo we własnym zakresie. Listopadowy numer ”Elle” można kupić dwóch wersjach: z torbą w cenie 9,90 zł (nakład 80 tys. egz.) i bez niej w cenie 7,40 zł (60 tys. egz.). Wśród nominowanych do nagrody Elle Style Awards 2006 w kategorii osobowość telewizyjna znaleźli się: Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski, Kamil Durczok oraz Kuba Wojewódzki. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika w pierwszej połowie br. wyniosła 77 178 egz. (dane ZKDP).(AW, 16.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










