Dział: PRASA

Dodano: Październik 16, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania "Gazety Podatkowej" w stacjach radiowych

"Gazeta Podatkowa" (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) rozpoczęła kampanię, która ma na celu podniesienie świadomości marki.

Akcja rozpoczyna się od emisji spotów reklamowych w ogólnopolskich stacjach radiowych (m.in. w Radiu Zet i RMF FM). Kreację kampanii i zakup mediów wydawnictwo przygotowało we własnym zakresie. ”GP” zaplanowała również inne działania marketingowe wspierające akcję, ale na razie nie chce o nich informować. Średnia sprzedaż ”Gazety Podatkowej” w pierwszym półroczu br. wyniosła 37 102 egz. (ZKDP).

(SK, 16.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.