Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 13, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Procter & Gamble szuka agencji interaktywnej do obsługi marki Blend-a-Med

Firma Procter & Gamble Operations Polska zorganizowała konkurs ofert na obsługę interaktywną marki Blend-a-Med.

Konkurs dotyczy całorocznej obsługi tej marki w Internecie. Zwycięska agencja przygotuje m.in. część online serwisu Instytutblendamed.pl i kreację trzech kampanii internetowych tej marki w przyszłym roku. Rozstrzygnięcie zaplanowano na koniec października. Firma nie podaje nazw agencji startujących w konkursie.

(TW, 13.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.